Moshon Data EuroNCAP Araç Hedefi (EVT), standart üretilen bir arabanın arka ucunu simüle etmek için geliştirildi ve RADAR, LiDAR ve kamera tabanlı sistemler için uygundur. Araç kaplaması, bir VW otomobilinin EuroNCAP'e özel görüntüsü ile basılmıştır ve LiDAR tabanlı teknolojiye yardımcı olmak için yansıtıcı unsurlar içermektedir. Moshon Data tarafından sağlanan EVT EuroNCAP Araç Hedefi, resmi AEB test protokolünde tanımlanan EuroNCAP özelliklerine uygundur.
Flex-Moshon çekme sistemi, Otonom Acil Durum Freni (AEB), Önden çarpışma uyarısı (FCW) ve diğer ADAS testleri sırasında bir balon arabayı çekmek için tasarlanmıştır. Moshon Data Çekme Sistemi, Storz Hortum Kaplini, her biri 2 tekerlekli hortum taşıyıcıları, çeki demiri sistemli bir destek plakası, balon araba taşıyıcı ve 12V kompresör dahil olmak üzere 3 basınçlı hortumdan (15 metre uzunluk) oluşur. Basınçlı hortumlar, çekici aracın arkasından çekildiğinde araç hedefinin gerekli konumunu korumasını sağlar. Hedef ile çekici araç arasındaki boşluk, frenleme sırasında bile sabit kalır. Bir çarpışmadan sonra balon araç hedefi otomatik olarak hizalanır ve anında ileri testler için hazır hale gelir.
Moshon 3D Köpük hedefleri, aşağıdaki uygulamaların ve testlerin geliştirilmesi için alternatif bir 3D köpük hedefi olarak ISO 19206-3 standartlarını ve Euro NCAP AEB C2C protokollerini karşılayacak şekilde tasarlanmıştır:
Trafikte bulunan yaya, motorlu taşıtlar ve e-scooter’ların simüle edilmesi için tasarlanmış pakettir. Trafikte ortaya çıkabilecek çoklu senaryoların testlerini yapabilmek için hareket kabiliyeti olan ve radar, lidar, kamera gibi sensörlere duyarlı olan tasarlanmış ürün paketidir. Genel olarak özellikleri aşağıdaki gibidir;